Etiqueta Energètica en TRAMITACIÓ

Etiqueta Energètica en TRAMITACIÓ

Amb l’entrada en vigor del RD235/2013, es obligatori publicitar l’etiqueta energètica al publicitar l’immoble, i la gran majoria encara no ho fa

Etiqueta Energetica en Tramit - SEDNA

Etiqueta Energetica en Tramit

Quan ja passen uns dies de l’entrada en vigor de la obligatorietat d’obtenir una etiqueta energètica pels immobles en venta o lloguer, encara existeix la majoria d’immobiliàries, gestors de finques, portals immobiliaris i plataformes de compra/venta a internet, diàris, revistes, etc…; que NO publiciten les etiquetes energètiques dels immobles que tenen en la cartera.

Per altre banda, s’entén que serà molt complicat certificar tot el parc existent en un període breu de temps, i per tant, creiem que les propies administracions incidiran en la tasca de conscienciació, per així implantar la mesura d’una forma esglaonada i sense alderulls, sense entrar, de moment, en infraccions ni sancions.

No obstant això, creiem que és molt necessari, incidir en la conscienció del públic en general, i més concret en tota aquella part de la població que està immersa en un procés de compra, venta i/o lloguer d’un immoble, tant des de la vessant del llogater, com des de la del propietari.

Així doncs, des de SEDNA facilitem a tots els nostres clients, col·laboradors, i ara també a tot aquell que ho desitji, un disseny de l’etiqueta energètica en tramitació. Aquest no és altre que una simulació de l’etiqueta energètica obtinguda al finalitzar el procés de certificació, però incorpora un segell sobre una marca d’aigua que ens indica que es troba en procés de tramitació.

Con la entrada en vigor del RD235/2013, es obligatorio publicitar la etiqueta energética al publicitar el inmueble, y la gran majoria todavía no lo hace

Etiqueta Energetica en Tramite1 - SEDNA
Etiqueta Energetica en Tramite

Cuando ya pasan unos días de la entrada en vigor de la obligatoriedad de obtener una etiqueta energética por los inmuebles en venta o alquiler, todavía existe la mayoría de inmobiliarias, gestores de fincas, portales inmobiliarios y plataformas de compra/abanica en internet, periodicos, revistas, etc…; que NO publicitan las etiquetas energéticas de los inmuebles que tienen en la cartera.

Por otro banda, se entiende que será muy complicado certificar todo el parque existente en un periodo breve de tiempo, y por lo tanto, creemos que las propias administraciones incidirán en la tarea de concienciación, para así implantar la medida de una forma progrssiva y sin altercados, sin entrar, de momento, en infracciones ni sanciones.

Sin embargo, creemos que es muy necesario, incidir en la conciención del público en general, y más concreto en toda aquella parte de la población que está inmersa en un proceso de compra, venta y/o alquiler de un inmueble, tanto desde la vertiente del locatario, como desde la del propietario.

Así pues, desde SEDNA facilitamos a todos nuestros clientes, colaboradores, y ahora también a todo aquel que lo desee, un diseño de la etiqueta energética en tramitación. Este no es otro que una simulación de la etiqueta energética obtenida al finalizar el proceso de certificación, pero incorpora un sello sobre una marca de agua que nos indica que se encuentra en proceso de tramitación.

Aquesta está a disposició en diferents versions i colors, des de la versió que inclou el logotip de SEDNA Enginnering & Energy en el propi segell de tramitació, indicant que el procés de tramitació l’està portant a terme SEDNA; fins al segell vermell sense logotip, i en dos idiomes (Castellà i Català).

Així doncs, esperem que us puguin ser d’utilitat, i que confieu en SEDNA per a portar-vos a terme la certificació energètica.

Models:

ETIQUETA ENERGETICA Tramit1 SEDNA (CAT)

ETIQUETA ENERGETICA Tramit2 SEDNA CAT

Etiqueta Energetica en Tramit - SEDNA

Arxiu amb tots : Etiqueta Energetica EN TRAMIT SEDNA

Tots els dissenys estan sota llicència

Safe Creative #1306035212685

*SEDNA no es fa responsable del cumpliment de l’establert al RD235/2013. L’ús d’aquests dissenys no comporta el compliment de la obligatorietat de publicitar l’etiqueta energètica obtinguda.

Esta está a disposición en diferentes versiones y colores, desde la versión que incluye el logotipo de SEDNA Enginnering & Energy en el propio sello de tramitación, indicando que el proceso de tramitación lo está llevando a cabo SEDNA; hasta el sello rojo sin logotipo, y en dos idiomas (Castellano y Catalán).

Así pues, esperamos que os puedan ser de utilidad, y que confieis en SEDNA para llevaros a cabo la certificación energética.

Models:

Etiqueta Energetica en Tramite1 SEDNA (ESP)

Etiqueta Energetica en Tramite 2 SEDNA (ESP)

Etiqueta Energetica en Tramite1 - SEDNA

Archivo con todos : Etiqueta Energetica EN TRAMITE SEDNA

Todos los diseños se encuentran bajo licencia:

Safe Creative #1306035212715

*SEDNA no es hace responsable del cumplimiento de lo establecido en el RD235/2013. El úso de estos diseños no conlleva el cumplimiento de la obligatoriedad de publicitar la etiqueta energética obtenida.

About The Author

Xavier Palacios

No Comments

Leave a Reply

4 × 1 =

ContactaMe.

Contacto

 

Dirección:

C/ Confraria de Sant Elm

08301 MATARÓ (Barcelona)

 

Telefono:

+34 655.67.37.57

Social Links

Manda tu consulta






[recaptcha size:normal]

He leído y acepto el Aviso Legal y Política de Privacidad